Frågor och svar

Hur kan jag handla hos Himmelriket?
Du kan handla här i vår 
webbshop, på ett av våra homepartyn eller i vår lagerbutik i Harmånger.

Hur kan jag betala när jag handlar Hos er?
I vår webbshop kan du betala med kort, faktura, Klarna och Swish.
På våra erotikpartyn förskottsbetalar man sin beställning.
Besöker du oss i vår lagerbutik kan du betala med kort, kontant och Swish.

Skickas min beställning med diskret avsändare?
När du beställer från Himmelriket är det alltid 100% diskret.
Som avsändare står det ATGS, Skräddarvägen 8, 829 95 Harmånger.

Kan man se på paketet vad det innehåller?
Nej, det finns inget som kan avslöja vad din försändelse innehåller.
Vi packar alla ordrar i neutrala bubbelpåsar eller bruna kartonger förslutna med en brun tejp.

Skickar ni ut reklam via E-post?
Nej, Vi skickar inte reklam på något sätt till våra kunder.
Väljer du att prenumerera på vårt nyhetsbrev så kommer du att få det max 1-2 gånger i månaden.
Du kan när som helst säga upp din prenumeration av nyhetsbrevet.

Måste jag registrera mig för att handla hos er?
Nej, det väljer du helt och hållet själv.
Fördelen med att vara registrerad är att vi sparar dina adressuppgifter och kundinformation.
Detta gör att det blir enklare att beställa och du kan även se din orderhistorik om du är registrerad.

Hur lång tid tar det innan min beställning kommer?
Vi skickar alla ordrar med Schenker och beställningar som är inkomna innan kl 12.00 skickas ut samma dag.
Normal leveranstid är 2-4 dagar innan du har ditt paket.

Kan man beställa per telefon hos er?
Det går jättebra, vi tar emot ditt samtal mellan 09.00-15.00 
Kontakta oss...

Har ni någon butik man kan besöka?
Vi har en lagerbutik som du är varmt välkomen att besöka! 
Läs mer...


Är det någon åldersgräns för att handla på Himmelriket?
Ja, enligt lag måste Du vara 18 år för att beställa från oss.

Kan jag avbeställa en order?
Din order kan avbeställas så länge den inte har skickats.
Maila oss på [email protected] eller ring på 0724500853.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Försändelse som outlöst går i retur till oss innebär att beställaren debiteras 350 kronor.
Debiteringen sker för att täcka våra kostnader för hanteringen av dessa försändelser.
Fakturering av detta krav kommer att ske i samarbete med Klarna.

Hur gör jag om min produkt inte fungerar?
Om du har en elektrisk produkt som inte fungerar kontrollerar du den med vår 
checklista...